معافیت از محدودیت سفر به آمریکا

دوستان عزیز و گرانقدر،

همانگونه که مستحضرید، دونالد ترامپ در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۷ اطلاعیه ای را صادر کرد تا بدین وسیله به خواست نامشروع خود مبنی بر ایجاد محدودیت برای شهروندان ۸ کشور من جمله ایران جامه عمل پوشانده و آنها را از اخذ ویزای ایالات متحده آمریکا بازدارد. متأسفانه اطلاعیه مزبور از ۸ دسامبر ۲۰۱۷ با تجویز دیوان عالی ایالات متحده آمریکا شکل اجرایی به خود گرفته است.

اما این مسئله امکان اخذ ویزای آمریکا را به کلی منتفی نساخته و افراد کماکان می توانند با احراز شرایط خاص، در کسب ویزای آمریکا توفیق حاصل نمایند. در حقیقت، متقاضیان ورود به ایالات متحده آمریکا می توانند این خواسته را به حقیقت بدل کنند مشروط بر آنکه شایستگی معافیت از محدودیتهای ویزا را به اثبات برسانند.

طبق اطلاعیه رئیس جمهور آمریکا، مأمور کنسولی می تواند بنا بر تشخیص خود و در صورت اثبات شرایطی به ترتیب ذیل، تبعه خارجی را از محدودیت سفر مستثنی ساخته و وی را حایز شرایط معافیت اعلام دارد: الف) منع ورود به آمریکا مشقت بسیاری برای فرد به بار آورد. ب) ورود فرد خللی در امنیت ملی آمریکا ایجاد ننماید و ج) ورود فرد با تأمین منافع ملی آمریکا همراه باشد. از این رو، احراز شرایط فوق می تواند زمینه ساز ورود افراد به ایالات متحده آمریکا بوده حال آنکه عکس این موضوع، اشخاص را در اخذ ویزای امریکا با مشکل مواجه خواهد کرد.

دفاتر حقوقی دکتر کاملی و همکاران با بیش از دو دهه تجربه انکارناپذیر که موفقیت در پرونده های دشوار مهاجرتی را بر همگان عیان ساخته، افتخار ارائه خدمات حقوقی منحصربفرد و درخور به هزاران موکل را در کارنامه خود داشته، رضایت ایشان را همواره و در همه حال جلب نموده و در پی احیای عدالت برای هریک از موکلین و در تک تک پرونده ها بوده است، بر آن شده است تا دیگر بار افراد را در این مسیر همراهی نماید، افرادی که بی صبرانه در انتظار دریافت ویزای ورود به امریکا می باشند. دفاتر حقوقی دکتر کاملی و همکاران آمادگی خود را برای کمک به افرادی که مصاحبه ویزای آمریکا را پیش رو داشته یا پرونده ایشان مراحل اداری (Administrative Processing) را سپری می کند، اعلام می نماید. در این راستا، مدارک معافیت تهیه شده و استدلالات حقوقی محکم و قاطع ارائه خواهد شد تا بدین ترتیب شانس ورود متقاضیان ویزا به آمریکا دوچندان گردد. لطفا هرگونه سؤال خود را با شماره تلفن ۰۰۱۳۱۲۴۲۷۰۱۳۹ یا ایمیل Taher@kameli.com مطرح سازید و کارشناسان حقوقی ما با کمال میل و افتخار پاسخگوی این سؤالات خواهند بود.

قصد دارید برای ویزای آمریکا اقدام نمایید؟

از دارا بودن شرایط معافیت از محدودیت سفر به آمریکا اطلاع حاصل نمایید

درخواست مشاوره